Vrijdag 27 juni - Reisverslag uit Burlington, Canada van Janny & Margaret Lee - Spek - Fraikin - WaarBenJij.nu Vrijdag 27 juni - Reisverslag uit Burlington, Canada van Janny & Margaret Lee - Spek - Fraikin - WaarBenJij.nu

Vrijdag 27 juni

Door: Margaret

Blijf op de hoogte en volg Janny & Margaret

29 Juni 2014 | Canada, Burlington

Hello!

Vrijdag hebben wij het rustig aan gedaan. Even bijkomen van een lange reisdag. Ietwat uitgeslapen, rustig opgestaan, kleinere koffer ingepakt en op weg naar tante Adrie .... wat een uitvinding zo'n navigatie!! Heerlijk!
Mijn moeder en tante waren door het dolle heen toen zij elkaar zagen. De verdere dag bij mijn tante allerlei visite en buren ontvangen. Iedereen wilde mijn moeder weer zien, wat een warm welkom!!! Een vriendin van mijn tante kwam 's avonds langs en had allerlei kralenkettingen gemaakt die wij mee moeten nemen naar huis. Heel lief!!

• 30 Juni 2014 - 10:33

Parwin:

Dag dames,

Wat heerlijk allemaal te lezen. Janny geniet, maar missen haar. Toch vind ik heel leuk voor haar.

Veel plezier van deze gelegenheid.