zaterdag 28 juni - Reisverslag uit Grimsby, Canada van Janny & Margaret Lee - Spek - Fraikin - WaarBenJij.nu zaterdag 28 juni - Reisverslag uit Grimsby, Canada van Janny & Margaret Lee - Spek - Fraikin - WaarBenJij.nu

zaterdag 28 juni

Door: Margaret

Blijf op de hoogte en volg Janny & Margaret

29 Juni 2014 | Canada, Grimsby

Mijn moeder en ik gaan samen op bezoek bij de zoon van mijn vriendin Kathy in Waterdown en naar haar man in Vineland. Michael and Sarah wonen prachtig en hun zoon van zes jaar oud liet met trots zijn gulf swing zien, hij schijnt een gulf talent te zij. Hiier koffie gedronken en toen naar Grimsby. De stad waar ik ben opgegroeid en naar school geweest. Even langs onze laatste huis en to the lake. Als vanonds naar "the pier", Canadian Geese gezien.
Weer in de auto en nu naar Vineland (niet ver van Niagara). Greg (man van Kathy) had een geweldig ontvangst geregeld, niet alleen Kathy's dochter Penny was door (die eigenlijk in Calgary zou zijn), maar ook een dierbare vriendin van Kathy die ik goed ken en al heel lang niet had gezien. Greg had de hamburgers op de barbecue en we hebben heerlijk gegeten. Hierna gingen wij up Grimsby mountain, ik wilde graag naar de gaf van Kathy. Ik iin de huurauto en ma bij Greg in een 1970 Dodge " Bee" special ... een auto die hij twee dagen eerder had gekocht. Ma genoot!! Ik stuur een foto mee. De begraafplaats is vlakbij de boerderij van Dave & Sharon .... Angela: Sharon sends her love!!! .... Even hello zeggen, wat drinken en bijkletsen. Het is zo heerlijk om zo welkom te voelen! Hier vandaan zijn ma en ik terug naar Burlington gegaan waar wij weer de nacht bij tante Adri hebben geslapen.

  • 29 Juni 2014 - 22:24

    Aad:

    Mooie bak
    Ma komt net boven het raampje uit

Tags: dag 3

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Janny & Margaret

Lieve mensen, Wat leuk dat jullie met ons mee willen reizen! Wij zullen ons best doen om jullie net zo te laten genieten als dat wij doen. Vergeet vooral niet te reageren op onze berichten! Dat is voor iedereen hier net zo belangrijk. Liefs, Janny en Margaret

Actief sinds 25 Juni 2014
Verslag gelezen: 116
Totaal aantal bezoekers 7185

Voorgaande reizen:

26 Juni 2014 - 12 Juli 2014

Familiebezoek tante Audrey en ome Bill

Landen bezocht: