Zondag 29 juni - Reisverslag uit Oakville, Canada van Janny & Margaret Lee - Spek - Fraikin - WaarBenJij.nu Zondag 29 juni - Reisverslag uit Oakville, Canada van Janny & Margaret Lee - Spek - Fraikin - WaarBenJij.nu

Zondag 29 juni

Door: Margaret 7 Janny

Blijf op de hoogte en volg Janny & Margaret

30 Juni 2014 | Canada, Oakville

Wat een dag!! Iedereen is vandaag supertrots om Hollander te zijn! Vandaag om 07:30 uur opgestaan omdat wij om 09:30 uur in de kerk moeten zijn ... een uurtje later opstaan had gekund maar zo hadden wij alle tijd en konden wij eerst nog even pa bellen. Tante Adrie wilde zo graag dat wij met haar meegingen en kennismaakten met al haar vrienden. Wij waren totaal verrast om te zien hoeveel mensen oranje shirts aan hadden in de kerk. De kerkdienst begon om 10:00 uur en was om 11:45 uur afgelopen, aansluitend koffiedrinken terwijl om 12:00 uur de wedstrijd begon ... pfff ... even stressen maar een half uur later waren wij in het huis van Helen's man om samen met hun zoon Daniel naar de wedstrijd te kijken. Oranje shirts voor alle drie de jongens meegenomen en oranje vlaggen opgehangen .... wat een wedstrijd!! Wij hebben genoten (!?) van de spanning! Zie de foto van mijn tante en moeder!! Wat een plezier hebben wij gehad.
Na de wedstrijd zijn wij voor lunch naar vrienden van mijn tante gegaan (Steven Soepboer), gezellig kletsen, tante Adrie thuis gebracht en nu zijn we weer bij Susan thuis in Oakville. Morgen nemen we een rustdag en dinsdag vliegen wij naar British Columbia. Ik hoop dat wij daar een computer kunnen vinden, maar ik kan niets beloven.
Ma geniet volop, al zijn deze twee dagen eigenlijk iets te druk geweest.
Wij feliciteren iedereen met de geweldige overwinning vandaag en ik hoop nu dat Duitsland morgen wint!!
Lieve groeten van iedereen hier.

• 30 Juni 2014 - 08:00

Aad:

Nu weet ik het zeker
    Dank aan de steun van Canada zijn wij een ronde verder.

• 30 Juni 2014 - 11:50

Parwin:

Wederzijdse felicitatie van geweldige overwinning van Oranje.
    Ik was gisteravond dan ook echt blij met het resultaat.

Voor Janny is echt hele spannende dagen, met al die verrassingen. Daarnaast die voetbal………………Geniet er maar van.

Hartelijke groeten uit trotse Nederland

• 30 Juni 2014 - 14:24

Oom En Tante Jan/Clasien:

Uit jullie reisverslag merken wij dat je daar heel erg amuseert ,maar voor Jannie wel vermoeiend
    Er zijn veel belevenissen met al die familie en kennissen fantastisch voor jullie geniet er van
    Met ons oranje gaat het ook goed alhoewel Zondag avond was het bibberen in de stoel tegen Mexico
    Liefs engroetjes
    Jan & Clasien

• 30 Juni 2014 - 17:03

Hans:

Zo te horen en te lezen zijn jullie behoorlijk druk. Vergeet niet af en toe adem te halen. Leuk dat je iedereen weer ziet daar. Een goede en veilige vlucht naar BC en doe iedereen daar ook de groeten. Alles loopt hier op rolletjes ;) xxx de thuisblijvers!

• 30 Juni 2014 - 21:03

Anton Spek:

Beste Familie, daar in Canada,
    Wat een fantastisch reisverslag. Geweldig!!! Je krijgt zo zin om op het vliegtuig te stappen en om een hoekje te kijken hoe jullie genieten van de warme en enthousiaste ontmoetingen. Super! Ik ben wel enigszins verbaast over de oranje gezindheid wat voetballen betreft. Doe iedereen daar de groeten van Monica en Anton