donderdag 3 juli - Reisverslag uit Penticton, Canada van Janny & Margaret Lee - Spek - Fraikin - WaarBenJij.nu donderdag 3 juli - Reisverslag uit Penticton, Canada van Janny & Margaret Lee - Spek - Fraikin - WaarBenJij.nu

donderdag 3 juli

Door: Margaret

Blijf op de hoogte en volg Janny & Margaret

08 Juli 2014 | Canada, Penticton

Het heeft even geduurd maar ik heb eindelijk kans wat te schrijven. Vandaag stond een rondleiding gepland in het huis waar mijn oom drie dagen in de week voor dagopvang naar toe gaat. Het was een zeer uitgebreide rondleiding. Niet alleen de dagopvang en recreatiegedeelte, maar ook de woningen waar men zelfstandig kan wonen en een beetje hulp behoeft als de woningen waar men 100% verzorgd wordt. Zeer interessant. 's middags weer thuis was het natuurlijk rusttijd. Daarna lekker buiten in de zon gezeten. Wat is het hier prachtig weer!! Ruim 30 graden maar zonder dat het benauwd is en de nachten zijn koeler, echt super!!

Tags: Dagopvang

Janny & Margaret

Lieve mensen, Wat leuk dat jullie met ons mee willen reizen! Wij zullen ons best doen om jullie net zo te laten genieten als dat wij doen. Vergeet vooral niet te reageren op onze berichten! Dat is voor iedereen hier net zo belangrijk. Liefs, Janny en Margaret

Actief sinds 25 Juni 2014