Terug naar Toronto - Reisverslag uit Toronto, Canada van Janny & Margaret Lee - Spek - Fraikin - WaarBenJij.nu Terug naar Toronto - Reisverslag uit Toronto, Canada van Janny & Margaret Lee - Spek - Fraikin - WaarBenJij.nu

Terug naar Toronto

Door: Margaret

Blijf op de hoogte en volg Janny & Margaret

09 Juli 2014 | Canada, Toronto

Ma dankt iedereen voor de lieve en leuke reacties van jullie. Dat doet haar erg goed .... al begrijpt zij niet helemaal hoe dit allemaal mogelijk is! hahahaha
Dinsdagochtend afscheid nemen van ome Bill, tante Sien en Peter. Voor ome Bill en ma was het niet makkelijk, dat is een feit. Ma heeft de hele rit naar Kelowna nodig gehad om hiervan bij te komen, maar zij heeft er vrede mee en is zeer dankbaar voor de ervaring. Wij weten hoe en waar hij zijn dagen doorbrengt, het is goed zo. Ome Bill gaf meermaals te kennen dat wij een lot moesten kopen zodat wij veel geld zouden winnen om vaker terug te gaan, hij zou niets liever willen.
De terugreis is helaas niet helemaal gegaan zoals gepland. Wij waren later op het vliegveld als de bedoeling was en de incheckbalie was iets vroeger gesloten met als gevolg dat wij een andere vlucht moesten boeken .... eigenlijk vluchten. Twee uur wachten en wij konden naar Calgary vliegen, overstappen en aansluitend een vlucht naar Toronto. Hierdoor landden wij na twaalf uur 's nachts lokale tijd in Toronto en hebben wij een taxi genomen naar Susan's huis. Tante Adrie ook hier laten overnachten. Voor beide zussen ging alles zonder problemen .... van de ene rolstoel in de andere ... zij hebben nauwelijks hoeven lopen gelukkig. Thuis gekomen even wat drinken, nakletsen en naar bed. De Air Canada vluchten van en naar Toronto hebben schermen in de rug van elke stoel zodat een ieder kan kijken naar een groot variatie aan films, oude en nieuwe. Ook een kaart met vluchtpositie was constant in beeld. Dat is wel lekker ontspannend. Ik had op de heenweg Noah gezien en op de terugweg A Winter's Tale. Ma had naar een film gekeken uit 1955 met Marilyn Monroe!
Wij hebben in het vliegtuig ons laten vertellen dat Duitsland van Brazilie had gewonnen met 7 - 1 ?!?!!? Hoe is dat toch mogelijk? Wat een afgang voor Brazilie, maar wat een overwinning voor Duitsland!!YES! Ik ben hier heel blij mee, nu moet Nederland nog winnen van Argentinie en de finale wordt zoals ik wilde Nederland/Duitsland! hahaha

• 09 Juli 2014 - 21:35

Parwin:

Heel fijn alles te mogen lezen.

Margaret, laten we hopen dat jouw wens uit komt (dat Nederland naar finale en/ook WERELD........) wordt.
    Maar nu eerst vanavond.

Janny, nog 3 nachtjes slapen, dan ben je in NL Het lijkt alsof je maanden weg bent geweest.

Geniet van elk moment daar. En ik wens jou en Margaret een goede reis terug.

Warme groeten,

Parwin

• 10 Juli 2014 - 00:52

Carla:

Wat een mooie ervaringen allemaal daar! Helaas is jouw wens voor de finale van het WK niet uitgekomen.....We wensen jullie een goede reis terug en ik kijk er naar uit je weer te spreken maandag! Liefs Carla

• 10 Juli 2014 - 06:57

Parwin:

Het werd stil in onze regio, teleurstelling was groot. Jammer,
    fijne dagen en groetjes,
    Parwin

• 10 Juli 2014 - 10:22

Aad:

Geniet nog van jullie laatste dagjes in Canada.
    Buiten de teleurstelling van de wedstrijd, gaat hier alles goed.
    Met Pa gaat het goed, maar hij mist Ma wel.
    Hij heeft elke dag wel wat te doen en eet regelmatig bij zijn kinderen
    Voor morgen een goede reis naar Amsterdam.