Maandag 29 juni - Reisverslag uit Oakville, Canada van Janny & Margaret Lee - Spek - Fraikin - WaarBenJij.nu Maandag 29 juni - Reisverslag uit Oakville, Canada van Janny & Margaret Lee - Spek - Fraikin - WaarBenJij.nu

Maandag 29 juni

Door: Janny & Margaret

Blijf op de hoogte en volg Janny & Margaret

01 Juli 2014 | Canada, Oakville

En weer hebben wij gewonnen!! Gefeliciteerd Duitsland!! De wedstrijd was niet zo geweldig als die van gisteren, maar verder zijn we en daar gaat het om. Ik heb een foto toegevoegd van Evan in een Duitsland shirt met de stand 2-0 zichtbaar op het scherm .... voor het geval dat jullie dit vergeten ; )
Vandaag hebben wij het rustig aan gedaan. Uitgeslapen, ontbeten, koffie gedronken en toen even naar the Mall hier in de buurt. Heel even gewinkeld en lunch meegenomen. Na de lunch is ma op bed gaan liggen, zij was op tijd beneden om Duitsland te zien spelen. Na afloop had Andy de BBQ aangezet en we hebben heel gezellig met z'n vijven gegeten. Natuurlijk onder het genot van een glas heerlijke wijn!
Ma heeft haar koffer al klaar voor het vertrek morgen, ik ga dit nu doen.
Ik heb trouwens een foto van onze huurauto erbij gedaan, Susan vond het niet erg om te rijden. Had ik al gezegd dat het hier meer dan 30 graden is en te warm om buiten te zitten? Een airconditioned huis, een airconditioned auto en winkelen in een airconditioned winkelcentrum ... helemaal top!!
Morgenochtend vertrekken wij om 08:00 uur richting Toronto Airport en om 11:40 uur landen wij in Kelowna, British Columbia (tijdsverschil tussen hier en daar is 3 uur). Negen uur vroeger dan Nederland.
Angela, ik wil jou even persoonlijk feliciteren met het inleveren van je scriptie vandaag!! Supertrots zijn wij allemaal!
Ik weet niet wanneer ik weer online ben, maar ma en ik willen jullie laten weten dat wij genieten van jullie reacties. Dank je wel daarvoor! Hopelijk tot snel.
Ma zegt: Het is hier fantastisch, zoveel mensen kennen mij nog en het is geweldig om te voelen hoe zij meeleven. Soms een vermoeiende dag, maar de dag erna doen we rustig. Ik kan niet wachten om morgen mijn broer te zien. Parwin, wat leuk om jouw reacties te lezen en wat fijn dat je met Aad bent wezen eten. Lieve kinderen, heel veel liefs van (o)ma. Aad, doe rustig aan!
KUS
Janny

  • 01 Juli 2014 - 10:07

    Aad:

    Goede reis en groeten aan alle familie aan de westkust

  • 01 Juli 2014 - 16:04

    Hans:

    Inderdaad zowel Holland als Duitsland zijn door. Maar als het zo verder gaat elke wedstrijd dan worden we tien jaar ouder dit WK. We hopen op een mogelijke finale tussen de twee. Waar we dan gaan kijken weten we nog niet, waarschijnlijk op neutraal terrein. ;)
    We zijn ons langzaam aan het voorbereiden op onze vakantie. Het weer wordt elke dag beter.
    Veel plezier in BC en doe voorzichtig.


  • 01 Juli 2014 - 17:59

    Parwin:

    Geen dank lieve Janny
    We missen je, maar toch vind ik hartstikke leuk dat een van alles geniet. Hier is ook prachtig weer en wordt steeds mooier. Goede reis naar Toronto.
    kusjes, Parwin

  • 02 Juli 2014 - 09:40

    Carin:

    Goede reis, en veel plezier verder.
    Groetjes aan de familie daar.
    Leuk om alles zo te lezen.

  • 03 Juli 2014 - 17:28

    John Van Der Lee:

    Hallo ik hoor van pa dat jullie (tijdelijk) niet meer digitaal zijn.
    Esther zegt: "dat had Margaret ook geschreven hoor".
    Ik hoop snel op nieuwe informatie te ontvangen.
    Vol verwachting klopt mijn hart.
    Veel plezier en lol.en niet al te veel lachen.
    Groeten John.
    PS Pa zit nu weer bij ons te eten (wel een klaploper hoor).

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Janny & Margaret

Lieve mensen, Wat leuk dat jullie met ons mee willen reizen! Wij zullen ons best doen om jullie net zo te laten genieten als dat wij doen. Vergeet vooral niet te reageren op onze berichten! Dat is voor iedereen hier net zo belangrijk. Liefs, Janny en Margaret

Actief sinds 25 Juni 2014
Verslag gelezen: 136
Totaal aantal bezoekers 7203

Voorgaande reizen:

26 Juni 2014 - 12 Juli 2014

Familiebezoek tante Audrey en ome Bill

Landen bezocht: